Duyuru

BURS BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
  • 1-ÖĞRENCİ KİMLİK FOTOKOPİSİ - önlü arkalı
  • 2-ADLİ SİCİL KAYDI
  • 3-ÜNİVERSİTE ÖĞRENİM BELGESİ - yeni tarihli
  • 4-ÖĞRENCİ VELİSİ GELİR BELGESİ - çalışıyorsa maaş bordrosu. Emekli ise SSK'dan maaş belgesi - kira gelir belgesi vergi dairesinden.
  • 5-VAKIFBANKTAN HESAP AÇILACAK - banka defterindeki isimle beraber baka hesap no fotokopisi
  • 6-ÖĞRENCİNİN ÜNİVERSİTEYE KAYIT YAPTIRDIĞI PUANI GÖSTEREN SINAV SONUÇ BELGESİ FOTOKOPİSİ.
  • 7-AİLENİN OTURDUĞU EV KİRA İSE KİRA KONTRATI FOTOKOPİSİ. EV KENDİSİNİN İSE TAPU FOTOKOPİSİ. Ev kredi ile alındı ise bankadan belge
  • 8-AİLENİN ARABASINA AİT RUHSAT FOTOKOPİSİ
  • 9-ÖĞRENCİYE AİT VUKUATLI NÜFUS KAYIT ÖRNEĞİ. Nüfus müdürlüğünden alınacaktır.
BURS BAŞVURULARI
2024-2025 öğretim yılı için burs başvuruları 01/09/2024 - 15/10/2024 tarihleri arasında http://www.divankav.org.tr/divankav/burssartlari.html adresindeki burs başvuru formunu doldurarak yapabilirsiniz.

Önemli Not:

  • 1- Tüm başvurular yukarıda yer alan bağlantıya tıklandığında açılan başvuru sayfasından yapılacaktır.
  • 2- Burslar Dörtdivanlı işadamlarından zekat olarak toplanmaktadır. Burs alanların bu zekatlardan faydalandıklarını bilmeleri ve zekat almayı kabul edenlerin müracaatları önemle duyurulur.
  • 3- Biz evrak istemeden evrak göndermeyin. Belirtilen tarihler dışında yapılan başvurular değerlendirilmeye alınmayacaktır.
  • 4- Şu anda bizden burs alan öğrenciler sınıf geçtiklerine dair 2024-2025 öğretim yılı için yeni öğrenci belgelerini aşağıda(6. madde) yazılı tarihler arasında bize göndermeleri önemle rica olunur.
  • 5- E-devlet sitesinden alınan öğrenci belgeleri bu yıla mahsus kabul edilecektir.
  • 6- Yani eski öğrencilerimiz 01/10/2024 tarihinden sonra okullarından aldıkları yeni ıslak imzalı ve mühürlü öğrenci belgesinin aslını en geç 15/10/2024 tarihinden önce divankav1999@hotmail.com mail adresine göndermeleri gerekmektedir.