BURS BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
- 1-ÖĞRENCİ KİMLİK FOTOKOPİSİ - önlü arkalı
- 2-ADLİ SİCİL KAYDI
- 3-ÜNİVERSİTE ÖĞRENİM BELGESİ - yeni tarihli
- 4-ÖĞRENCİ VELİSİ GELİR BELGESİ - çalışıyorsa maaş bordrosu. Emekli ise SSK'dan maaş belgesi - kira gelir belgesi vergi dairesinden.
- 5-VAKIFBANKTAN HESAP AÇILACAK - banka defterindeki isimle beraber baka hesap no fotokopisi
- 6-ÖĞRENCİNİN ÜNİVERSİTEYE KAYIT YAPTIRDIĞI PUANI GÖSTEREN SINAV SONUÇ BELGESİ FOTOKOPİSİ.
- 7-AİLENİN OTURDUĞU EV KİRA İSE KİRA KONTRATI FOTOKOPİSİ. EV KENDİSİNİN İSE TAPU FOTOKOPİSİ. Ev kredi ile alındı ise bankadan belge
- 8-AİLENİN ARABASINA AİT RUHSAT FOTOKOPİSİ
- 9-ÖĞRENCİYE AİT VUKUATLI NÜFUS KAYIT ÖRNEĞİ. Nüfus müdürlüğünden alınacaktır.
BURS BAŞVURULARI
2024-2025 öğretim yılı için burs başvuruları 01/09/2024 - 15/10/2024 tarihleri arasında http://www.divankav.org.tr/divankav/burssartlari.html adresindeki burs başvuru formunu doldurarak yapabilirsiniz.
Önemli Not:
- 1- Tüm başvurular yukarıda yer alan bağlantıya tıklandığında açılan başvuru sayfasından yapılacaktır.
- 2- Burslar Dörtdivanlı işadamlarından zekat olarak toplanmaktadır. Burs alanların bu zekatlardan faydalandıklarını bilmeleri ve zekat almayı kabul edenlerin müracaatları önemle duyurulur.
- 3- Biz evrak istemeden evrak göndermeyin. Belirtilen tarihler dışında yapılan başvurular değerlendirilmeye alınmayacaktır.
- 4- Şu anda bizden burs alan öğrenciler sınıf geçtiklerine dair 2024-2025 öğretim yılı için yeni öğrenci belgelerini aşağıda(6. madde) yazılı tarihler arasında bize göndermeleri önemle rica olunur.
- 5- E-devlet sitesinden alınan öğrenci belgeleri bu yıla mahsus kabul edilecektir.
- 6- Yani eski öğrencilerimiz 01/10/2024 tarihinden sonra okullarından aldıkları yeni ıslak imzalı ve mühürlü öğrenci belgesinin aslını en geç 15/10/2024 tarihinden önce divankav1999@hotmail.com mail adresine göndermeleri gerekmektedir.